Mēs esam pārliecināti, ka Odoo ir pilnvērtīga IT platforma augošam uzņēmumam. Tapēc KECOM ir Odoo ieviešanas partneris Latvijā.

Odoo ir biznesa aplikāciju kopums, kas nodrošina visu uzņēmuma galveno procesu kontroli: rēķinus, noliktavu, ražošanu, projektu uzskaiti, klientu piesaisti, mājaslapu, veikalu un daudz ko citu.

Odoo moduļu izvēlne

Odoo ir unikāls ar to, ka tas ir ļoti vienkārši lietojams un tai pat laikā visas programmas ir pilnībā savienotas savā starpā.

Veksmes stāsts: Uzņēmums ievieš Odoo tikai savas noliktavas uzskaitei. Pēc laika kad uzņēmums konstatē nepieciešamību ieviest iepirkumu izsekošanu. Pateicoties Odoo, preču datubāze jau ir iesākta noliktavā. Arī iepirkumu modulis Odoo ir pieejams lietošanai bez papildu licenšu izmaksām.

Tipiski ir iespējams izstrādāt pēc pasūtījuma uzņēmumam savu unikālo IT sistēmu katram procesam. Tomēr Odoo priešrocība ir tā, ka komplektā nāk vēl vismaz 20 citas aplikācijas par kas nemanāmi savienojas savā starpā un ļoti labi spēj nodrošināt uzņēmumu standarta nepieciešamības.

Odoo iepirkuma pasūtījuma piemērs

Tapēc mēs iesakām stratēģiju: procesiem kas ir līdzīgi visās industrijās - iepirkumi, noliktavas, klientu piesaiste, personāls - lietot standarta IT risinājumus kā Odoo. Savukārt procesiem, kas nodrošina jūsu pārākumu par konkurentiem - jūsu "biznesa izdošanās receptei" - tur ieguldīt un ieviest speciāli izstrādātas IT programmas.

Uzziniet vairāk

Ja vēlaties uzzināt vairāk par iespēju ieviest Odoo savā uzņēmumā, atstājiet savu kontatkinformāciju. Mēs ar jums sazināsimies!